برگزاری مسابقات اینستاگرامی، دغدغه های بسیاری را برای کاربران ایجاد میکند و برای سادگی اجرای این مسابقات، نیاز به ابزار هایی برای مدیریت آن داریم. در ادامه به برخی از بهترین ابزار ها مدیریت کمپین هارا باهم بررسی خواهیم کرد.
این ابزار به شما کمک میکند تا به سادگی کمپین های بازاریابی خود را طراحی کنید، بازی های تعاملی ایجاد کنید، صفحات لندینگ طراحی کرده و نظرسنجی برگزار کنید و همچنین اگر نیاز به خلق فرصت فروش نیز داری، این ابزار به خوبی به شما کمک خواهد کرد.
شما با استفاده از این ابزار میتوانیدانواع مسابقات را در فیس بوک، توئیتر، پینترست، اینستاگرام، یوتوب و تامبلر اجرا کنید.
شما با استفاده از این ابزار میتوانید صفحات فرود خود را طراحی کرده و به سرعت کمپین های تبلیغاتی، اعطای جوایز، قرعه کشی، شرط بندی و هر چیز دیگر را اجرا کنید.
اگر کمپین شما به گونهای باشد که اید از هشتگ خاصی استفاده کند یا شمارا منشن کند و یا هردو، با استفاده از این ابزار میتوانید تمامی این دیتاهارا به راحتی استخراج کرده و رای گیری کنید.
این صفحات قابلیت به اشتراک گذاری در پاپآپ ها، وب سایت و اپلیکیشن ها را نیز به همراه دارد.
ویش پوند نیز مانند ووباکس دارای قابلیت های عالیای نظیر طراحی صفحات لندینگ، پاپ آپ، فروم و همچنین ویژگی های اتوماسیون بازاریابی نیز است. میتوان گفت ویش پوند یکی از محبوب ترین ابزارها در طراحی مسابقات و تبلیغات جهت جذب مخاطب است چراکه بیشتر ابزار های موجود در این برنامه، مختص فیس بوک است و شما میتوانید از آن برای پینترست نیز استفاده کنید.
این ابزار امکان ایجاد کمپین های زیر را به شما میدهد:
شما میتوانید حتی برای تبلیغ کنندگان خود با استفاده از این ابزار نیز جایزه درنظر بگیرید و برای توئیتر و فیس بوک، دکمه های فالو و ساباسکرایب اختصاصی نیز قرار دهید.
مطالعه بیشتر: سئو سایت
شُرت استک، دقیقا مانند ابزار های بالا است و تنها با شبکه های اجتماعی توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام کار میکند. قابلیت هایی که شما در این ابزار دارید عبارتانداز:
تم های ایجاد شده در این ابزار، قابلیت انتشار در وب سایت به عنوان لندینگ پیج را نیز دارند.
درحقیقت اگوراپالس یک ابزار مدیریت رسانه است و به شما این امکان را میدهد تا از ابزار های دیگر در این محیط استفاده کنید. در این برنامه شما آزادی عمل بسیار زیادی دارید و میتوانید تقریبا هرکاری انجام دهید. برخی از آنها عبارتانداز:
شما با استفاده از این ابزار میتوانید انواع کمپین و مسابقات خود را به طراحی کنید و در وب سایت، اپلیکیشن، شبکه های اجتماعی و هرجای دیگر به اشتراک بگذارید. این ابزار با توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام کاملا سازگار است و برای اجرای کمپین های زیر، بهینه ترین نرم افزار بهشمار میآید:
رافل کوپتر یک برنامه تک بعدی است و تنها مسابقه شمارا رصد میکند. این برنامه را بر روی درگاه ها و شیوه مورد نیاز خود تنظیم کنید و به سراغ تبلیغات خود بروید؛ رافل کار خود را به بهترین حالت ممکن انجام خواهد داد.
این نرم افزار سازگاری بسیار زیادی با شبکه های اجتماعی توئیتر و پینترست دارد و برای این شبکه های اجتماعی به طور ویژه توصیه میشود.
مطالعه بیشتر: طراحی سایت
اگر به فکر راه اندازی یک کمپین تعاملی مثل مسابقات جایزه دار، سوال و جواب، نظرسنجی و غیره هستید، ووتیگو رو در لیست برنامه هایی که باید مورد استفاده قرار دهید حتما داشته باشید. این ابزار در کمپین های زیر به شدت به کم شما خواهد آمد:
نظرشما درباره افزایش سطح پیج فیس بوک چیست؟ دوست دارید تا سطح صفحات خود را بالا ببرید؟ شما میتوانید با استفاده از این ابزار تب های سفارشی برای خود ایجاد کنید، مسابقه برگزار کرده و انتشار محتواهای خود را زمانبندی کنید!
این ابزار سبک و بسیار ساده به شما در طراحی مسابقاتی نظیر محتوا نویسی، اشتراک متن و تصویر، بازی های پرسش و پاسخ و شرط بندی اجرا کنید و برای برندگان، کوپن تخفیف ارائه دهید.
اگر قصد راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با محوریت مسابقه به صورت همزمان در وب سایت، اپلیکیشن و سایر شبکه های اجتماعی خود مانند توئیتر، لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک و غیره را دارید، بینکد یکی از گزینه های عالی برای این کار است.
این ابزار بیش از ۲۰ کمپین مختلف را به شما پیشنهاد میدهد و به گونهای طراحی شده است که اگر شما قبلا تجربه چنین کاری را نداشتهاید نیز بتوانید به راحتی کمپین های خود را راه اندازی کنید.
محتواهای تعاملی طرفداران بسیاری دارد و فالوور های زیادی را نیز برای شما جذب خواهد کرد. اسنپ اپ دقیقا برای چنین محتواهایی طراحی شده است تا با آن تست های ارزیابی شخصیت، سوال و جواب و ویدئوهای تعاملی ایجاد کنید.
این برنامه جدایی از امکانات فوق؛ امکان برگزاری مسابقات اشتراک متن و تصویر، شرط بندی و محتوای UGC را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.
ابزار های اینستاگرامی تنها بخش کوچکی از راه اندازی کمپین ها و مسابقات اینستاگرامی هستند و شما نیاز به دانش و تجربه بیشتری نیز هستید. اگر به تازگی میخواهید یک کمپین تبلیغاتی یا مسابقه اینستاگرامی راه بیندازید ولی تابهحال تجربه چنین کاری را نداشته اید، حتما ۱۰ تکنیک ساده برای راه اندازی یک مسابقه آنلاین حرفهای را مطالعه کنید.
این مقاله به شما تمامی چیز هایی که برای راه اندازی یک مسابقه اینستاگرامی نیاز دارید را به صورت یکجا در اختیار شما قرار خواهد داد.
منبع: سایار